Antwoord op al je vragen

Onze producten

Waarom zijn deze producten zo voordelig?

De producten die wij verkopen, zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn gebruikte toestellen die wij hebben opgekocht van bedrijven of particulieren en daarna door ons gereviseerd zijn. Bedrijven verkopen vaak toestellen die slechts 1 tot 3 jaar gebruikt zijn. Dit zijn doorgaans nog prima werkende toestellen. Hier kun je meer lezen over onze refurbished toestellen.

Waar komen de toestellen vandaan?

De toestellen die wij aanbieden, zijn vaak opgekocht van bedrijven, uit faillissementen of van particulieren. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest. Daar waar nodig is, worden de onderdelen vervangen. Ook controleren wij of de toestellen niet gestolen of geheeld zijn.

Batterij of beeldschermmelding refurbished iPhone

Bij een refurbished iPhone kan het voorkomen dat er een melding in beeld verschijnt over het scherm en/of de accu. Deze melding is slechts een melding en zal na 14 dagen verdwijnen. De melding heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm of de iPhone.

Waarom verschijnt deze melding?

Vóórdat wij onze toestellen verkopen, worden deze eerst getest op meer dan 50 punten en indien nodig gerepareerd. Dit houdt dus in dat wij het toestel openmaken.
Zo wordt er bij een accu met minder dan 85% capaciteit vervangen. Ook wordt het scherm vervangen als dit niet werkt zoals het hoort.
Wanneer één van deze onderdelen vervangen wordt, krijg je een melding te zien.

Wat houd de melding in?

Wanneer het scherm vervangen wordt door een niet-officiële Apple reparateur, wordt er een melding getoond als waarschuwing dat er niet kan worden gecontroleerd of de iPhone een origineel Apple scherm/accu heeft. Dit is slechts een melding die na 14 dagen verdwijnt. Het heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm, van de accu of de iPhone.

Deze tijdelijke melding komt voor vanaf de iPhone 11 en hoger.

Garantie en bestelproces

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ja, op alle toestellen die je bij ons koopt is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie laat onverlet dat je bij ons altijd– tenzij expliciet anders vermeld – 2 jaar garantie krijgt

Hoe kan ik betalen?

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden. Houd er rekening mee dat directe bankoverboeking een langere verwerkingstijd heeft. De meeste betaalmethoden zijn gratis, alleen aan betalen via PayPal, Afterpay en Creditcard zijn kosten verbonden.

  • iDeal (gratis)
  • Directe bankoverboeking (gratis)
  • Bitcoin (gratis)
  • Bancontact Mistercash (gratis)
  • Afterpay – Achteraf betalen (+2%)
  • Paypal (+4%)
  • Creditcard (+1,8%)
Wat zijn de verzendkosten?

Die zijn er simpelweg niet. Wij sturen de toestellen gratis verzekerd op, ook naar België!

Waar kan ik de status van mijn order bekijken?

In principe geldt voor 23:59 besteld en betaald, volgende bezorgdag in huis. Zodra het pakketje bij postnl.nl is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen. Tevens kan je hier de status van je bestelling opvragen.

Onze winkel

Kan ik de producten ook in het echt bekijken?

Ja, dat is mogelijk. Behalve een webshop hebben wij ook een fysieke winkel in Amersfoort. Als een product op voorraad is, dan is deze altijd in onze winkel te bekijken. Wij adviseren je wel om van tevoren contact op te nemen.

Hebben jullie ook een winkel?

Ja, wij hebben een fysieke winkel in Amersfoort die 6 dagen per week geopend is. Voor meer informatie over onze openingstijden kunt je terecht op onze contactpagina.

Mijn vraag staat er niet tussen, hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Je kunt ons gedurende onze openingstijden bereiken per telefoon of in onze winkel. Daarnaast kun je ons altijd mailen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.